LillaFamiljenErmling

Alla inlägg under oktober 2011

Av Emma Ermling - 7 oktober 2011 15:44

Nu är det fradag igen. Jag klarade tentan som jag skrev senast. Blir så glad över det. Idag har jag inte gjort så jätte mycket. Hämtade ut tentan, hämtade ut Agnes hostmedicin, handlade till middagen. Nu står älgsteken och puttrar på, potatisen är skalad. Ska om ett tag hämta Agnes på dagis. Hade hoppats på att få jobba i helgen men icket... Har dock ett party så det får duga...


Bilder 1/10 Byske


                           


jag, mamma, Agnes och Bosse tog en promenad vid älven. Lill busen Jalmar tyckte om Agnes och vill så gärna få nafsa henne i örat det tyckte inte agnes var lika roligt. Men hon vet då hur man slappar i mormor famn.


Bilder från söndag 2/10 Boliden


                             


I Boliden fick Agnes leka med kusinerna. Hon och Tilda kommer verkligen bra överens. Tilda är så snäll mot henne. Theo tycker nog att lill kusin är lite jobbig som tar hans leksaker hela tiden och är jämt ivägen. Men dom lekte lite med varandra.


Hittade även denna film på Agnes då hon bara är 19 dagar


 

Av Emma Ermling - 5 oktober 2011 19:15

Det har varit på väg länge men idag bestämde hon sig för att gå. Är så glad. Hon är jätte söt när hon går. Nu medans jag gjorde kvälls vällingen gick hon från köket till vardagsrummet och kröp sedan tillbaka till köket för att sedan kunna gå till vardagsrummet igen. ska filma det (som mamma var så snäll som ringde och påminnde om).

Ovido - Quiz & Flashcards