LillaFamiljenErmling

Direktlänk till inlägg 30 september 2011

Helg igen

Av Emma Ermling - 30 september 2011 14:50

Veckorna går så fort. Det var nyss måndag och nu är det fredag igen. Har inte orkat blogga nått iveckan. Varit helt slut. Agnes var dåligt i början av veckan men är bättre nu. Hon har dock kvar lite hosta och näsan rinner fortfarande lite.

Var in med bilen i onsdags för att kolla vad det skulle gå på att fixa den och det kommer inte gå på så mycket dom vi trodde vilket är bra.

Vi har även utökat vår filmsamling med 3 nya filmer. Jag har ingen aning om hur många vi har nu. Orkar inte ställa mig och räkna dom. Idag har jag varit i Byska hos mamma och hälsat på lilla Jalmar(mammas nya valp), lämnade in lönerapporten och var hos tandläkaren.  När jag kom hem har jag städat. Tog ett BRA tag att göra det. Hur jobbigt som helst att plocka ihop alla Agnes leksaker. Ska nog börja med att lära henne att plocka bort på kvällarna.


Imorgon ska vi hela familjen till Byske och hälsa på mamma så Oscar och Agnes också får träffa Jalmar.

   



  Här är vår senaste vagn. En Emmalunga Scooter. Vagnen som jag köpte tidigare för 75kr har vi nu i Boliden så vi slipper släpa på vagn hela tiden.


    En snorig men glad tjej      

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Ermling - 3 juni 2012 07:12

Idag hade vi tänkte fara på betessläpp men det är så dåligt väger. Jag sa tidigare i veckan att jag skulle fara även om det är dåligt väder men just nu känner vi att det har vi inte lust med. Får hitta på något annat. Igår blev det inte mycket gjor...

Av Emma Ermling - 1 juni 2012 21:31

Idag har vi varit på dop. Zackarias döptes idag. Agnes tjatade länge innan vi for att hon skulle se "babis". Hon försöker även att säga hans namn man det blir oftas zIas. Det var ett fint dop. Zackarias var en jätte duktig kille som somnade när präst...

Av Emma Ermling - 22 maj 2012 20:21

Idag var det tillbaka till skolan. Hade taktil massage sista lektionen. Jätte intressant.   Sedan hemma så vart det plugg. Var även iväg en sväng till barnenshus och köpte en dop pressent till Zackarias och en fin maskeradklänning till Agnes. Dom...

Av Emma Ermling - 21 maj 2012 21:09

Nu var det jätte länge sen jag skrev nått.. det roliga är att jag gav som ny års löfte var att jag skulle bli bättre på att blogga...   Idag har jag skickat in mina arbeten. Vi hade Agnes hos mormor från igår till idag. Så jag skulle få göra klar...

Av Emma Ermling - 28 december 2011 18:27

Idag tog jag och Agnes bussen till BVC. Tyckte det var jobbigt att åka buss men det gick. Vi har trott att Agnes skulle vara mjölkallergiker så vi har tagit bort allt sånt för henne men hpn har fortfarande haft mjölkprodukter på dagis. Hennes mage fu...

Ovido - Quiz & Flashcards